MIRVI blogt, schrijft, werkt, leest en inspireert

Sinds vandaag is de nieuwe brochure van Blauwestad uit. Vormgegeven door MIRVI en daar ben ik best trots op. Samen met de communicatieadviseur heb ik gedurende een aantal weken aan het ontwikkelen van de nieuwe brochure gewerkt. Half mei was het zover: het definitieve drukwerkbestand kon naar de drukker gestuurd worden. Het is iedere keer weer spannend om af te wachten hoe je ontwerp uiteindelijk van de persen rolt. Maar dankzij het vakwerk van drukkerij Zalsman Groningen mag het eindresultaat er zijn.

Over Blauwestad 

Blauwestad is een waterrijk natuur- en woongebied ten oosten van de stad Groningen. Middenin het gebied ligt het Oldambtmeer. Dat meer werd kunstmatig aangelegd, door in 2005 een landbouwgebied van ruim 800 hectare onder water te zetten. Een bijzonder project vlakbij Scheemda, de plaats waar ik ben geboren en opgegroeid.    

Blauwestad profileert zich sinds begin 2013 als merk, in samenwerking met de stichting Marketing Oldambt. Om Blauwestad onder de aandacht te brengen van potentiële nieuwe bewoners van het gebied wilde Blauwestad een nieuwe woonbrochure maken. En MIRVI mocht de brochure dus vormgeven.

Een frisse uitstraling

De vorige brochure was zowel qua tekst als huisstijl verouderd. De nieuwe brochure moest een nieuwe, frisse uitstraling krijgen. De communicatieadviseur van Blauwestad had duidelijke ideeën over de inhoud van de nieuwe brochure. Bij de vormgeving had ik het geluk dat er voldoende fotomateriaal beschikbaar was, zowel van de woningen in Blauwestad als van de prachtige natuur. Bijzonder aan de brochure is de omslag: sla je de brochure open, dan kun je een plattegrond van Blauwestad uitklappen en achterin de brochure is er opbergruimte voor visitekaartjes en factsheets. De factsheets geven meer informatie over de beschikbare kavels en prijzen. 

Nieuwsgierig naar het eindresultaat? Download de brochure op de website van Blauwestad.

 

MIRVI-nieuws

Deel dit bericht: