MIRVI ontwerpt, schrijft en redigeert

  • paulien-van-der-meulen1
  • paulien-van-der-meulen2
  • paulien-van-der-meulen3
  • paulien-van-der-meulen4
  • paulien-van-der-meulen5
  • paulien-van-der-meulen6

Toen Paulien van der Meulen in juni 2012 zelfstandig werd, vroeg ze MIRVI om een logo en huisstijl te ontwerpen. Het logo moest zakelijk zijn, maar ook een beetje 'Paulien'. Daarom koos Paulien zelf een kleurenpalet dat goed bij haar past: bruin en rood. Er werd gekozen voor een duidelijk herkenbaar beeldmerk én een woordmerk dat in één keer duidelijk maakt wat Paulien van der Meulen is: 'adviseur arbeidsvoorwaarden en HRM'. 

Van logo naar huisstijl

Naast het briefpapier, visitekaartjes en enveloppen ontwikkelde MIRVI een aantal Office-sjablonen, waarmee heel eenvoudig brieven en facturen gemaakt kunnen worden die precies zijn afgestemd op de huisstijl en het briefpapier. Ook werd een bij de huisstijl passende achtergrond voor Pauliens zakelijke Twitterpagina ontworpen.

En een website

Als laatste onderdeel van de huisstijl werd een website gerealiseerd. MIRVI maakte het ontwerp, redigeerde de webteksten en bouwde de website met Joomla! Met behulp van dit content management systeem kan Paulien zelf heel eenvoudig tekstuele wijzigingen aanbrengen. De foto's werden gemaakt door fotograaf Jurjen Veerman

Grafisch ontwerp Huisstijl Joomla website Tekstredactie Website ontwikkeling Logo