MIRVI ontwerpt, schrijft en redigeert

  • be-gain1
  • be-gain3
  • be-gain4
  • be-gain5
  • be-gain6
  • be-gain7

Be-gain is afgeleid van Begin. Elke ontwikkeling en verandering start met het begin. Jeroen Kos begeleidt de ontwikkeling van mensen vanuit hun talenten, zowel individueel als in groepsverband. Dat doet hij door middel van advies, training, begeleiding en coaching. Zo ontwikkelt Be-gain talent.

www.be-gain.nl

Be-gain vroeg MIRVI om een logo te ontwerpen. Het logo moest vertaald worden naar briefpapier, visitekaartjes en enveloppen. Uitgangspunt bij het beeldmerk is 'gain': resultaat halen, beweging richting de toekomst, groei. Daarom is gekozen voor een gestileerde persoon die beweegt. In een coachingstraject of training komen mensen letterlijk en figuurlijk in beweging.

Vertaling naar communicatiemiddelen

Naast het briefpapier, visitekaartjes en enveloppen ontwikkelde MIRVI een aantal Office-sjablonen, waarmee heel eenvoudig brieven en facturen gemaakt kunnen worden die precies zijn afgestemd op de huisstijl en het briefpapier.

Een eigen website

Belangrijk onderdeel van de huisstijl is de website. MIRVI maakte het ontwerp en bouwde de website met behulp van Joomla! Er werd een template op maat gemaakt voor Be-gain, zodat de website een uitstraling heeft gekregen die past bij de huisstijl. Met behulp van het content management systeem kan Be-gain zelf heel eenvoudig tekstuele wijzigingen aanbrengen in de website.

In 2013 werd de website geheel vernieuwd. Een update naar de nieuwste versie van Joomla! was meteen aanleiding om ook de vormgeving aan te passen. 

Grafisch ontwerp Huisstijl Joomla website Tekstredactie Website ontwikkeling Logo